zaterdag 20 en zondag 21 Februari - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu zaterdag 20 en zondag 21 Februari - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu

zaterdag 20 en zondag 21 Februari

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

27 Juli 2010 | Nederland, Aarle-Rixtel

Zaterdag 20 Februari

Vandaag hebben we lekker rustig aan gedaan.

Ik heb in de middag een Boeterkoek gemaakt als toetjes voor vanavond, want dan komen Pieter &Jane, Freya, Alissa & Eryn en Foxen eten. Voor de gezelligheid, maar ook een beetje zodat ik de meeste nog een keer zou zien voor ik weg zou gaan.

Het etentje was echt super gezellig, Loki en Foxen hebben heerlijk samen gespeeld en toen Loki naar bed ging heeft Foxen met ons mee gefeest:D. We hebben heerlijk gekletst, en lekker gegeten. Aan het eind van de avond was het tijd om dag te zeggen, dat vond ik echt heel jammer, het zijn allemaal zulke aardige mensen. Ik hoop dat ik ze gauw een keer kan opzoeken.

Zondag 21 Februari

Het is de enerlaatste dag. We hebben gezellig samen ontbeten en daarna rustig aan gedaan.

Ik heb stukje bij beetje ingepakt, en aan het eind van de dag zat alles zo’n beetje in de koffers. Haha, weet niet of ik dat al vertelt heb, maar ik het hier een extra koffer gekocht! Ik heb hier zoveel gekocht en gekregen dat het niet meer in één paste, en eigenlijk echt nog maar net in twee:P. Gelukkig mocht ik nog 2 koffers meenemen bij de KLM, anders had ik een klein probleempje gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aarle-Rixtel

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 24835

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: