Pepperspray geeft je zelfvertrouwen - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu Pepperspray geeft je zelfvertrouwen - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu

Pepperspray geeft je zelfvertrouwen

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

10 Februari 2010 | Verenigde Staten, Oakland

Donderdag 21 Januari

Vandaag pas laat wakker geworden, het was gisteren best laat geworden, dus dat was ook niet zo heel raar. Heb geholpen met Loki’s voeding maken en heb daarna opgepast toen Kyra en Kathelijn naar Berkley gingen.

Vrijdag 22 Januari

Ik had mijn wekker om half 10 gezet, want Loki moest vandaag voor de operatie om 11:30 weg, en natuurlijk wilde ik hem nog wel even zien voordat hij weg ging.

Kyra ging met ze mee naar San Francisco, want ze had afgesproken met een vriendin die ze van vroeger kende. Kathelijn is natuurlijk de hele tijd daar gebleven en heeft gewacht tot alles klaar was. Het duurde wel echt super lang voordat ze weer terug waren, pas om 18:15.

In de tussentijd heb ik me even bijgewerkt met de afleveringen van SpangaS en ben ik gaan wandelen naar Lake Merritt. Kathelijn had de sleutel thuis gelaten dus ik kon gewoon weg en daarna weer naar binnen. Ik had de sleutels meegenomen en de pepperspray, ik kon me herrinneren dat Kathelijn had gezegd dat Jesse die voor haar had gekocht en dat ze die altijd mee moest nemen, dus dacht ik: nou dan neem ik hem ook maar mee, je weet maar nooit of die van pas kan komen. Het begon langzaam donker te worden dus had besloten om niet te lang te gaan, maar wilde wel even de buitenlucht in. Zat net op een bankje met uitzicht op het meer lekker een banaantje te eten toen er een man voorbij liep. Eerst lette ik er niet zo op, maar die man bleef maar om kijken, dus had me al voorbereid dat er iets zou komen, en toen kwam die terug gelopen en ging naast me op het bankje zitten! Iew! Hij vroeg hoe het ging, en zo beleeft als ik ben zeg ik goed en bedank hem. Daarna begint hij allemaal vragen te stellen over wat ik aan het doen ben op dat bankje, waar ik woon en naar welke school ik ga. Toen heb ik toch maar even gezegd dat ik dacht dat dat niet zijn zaken waren en heb mijn banaantje verder op gegeten. Toen hij weer begon heb ik het nog een keer gezegd, heb ik hem een fijne avond gewenst en ben ik gegaan. Hij liep de andere kant op dan ik, maar hij bleef me de hele tijd nakijken. Echt heel irritant. Op dat moment was het maar goed dat ik die pepper spray in mijn zak had (al wist ik niet hoe die werkte), want daardoor had ik meer zelfvertrouwen dan ooit en durfde ik dat allemaal te zeggen.

Toen Jesse thuiskwam was ik net bezig om een Fruitsalade te maken. Wist niet wat we zouden eten, maar dacht dat het wel lekker zou zijn als salade of als toetje. Uiteindelijk hebben we het als toetje gegeten, want omdat het vandaag de laatste dag voor Kyra was hebben we iets gehaalt,ethiopisch, het was heel lekker, voor de mensen die op Kathelijn haar eindpresentatie waren, dit hadden we toen ook in het restaurant gegeten.

Kathelijn ging vroeg naar bed, en Jesse moest nog wat werk doen op de computer, dus hebben Kyra en ik de film Bright Flight gekeken. Erg mooie film(met Gerritje:P(Ja Zuster, Nee Zuster)). En natuurlijk een bakje fruitsalade met ijs(L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakland

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 24880

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: