Zaterdag 23 en Zondag 24 Januari - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu Zaterdag 23 en Zondag 24 Januari - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu

Zaterdag 23 en Zondag 24 Januari

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 Februari 2010 | Verenigde Staten, Oakland

Zaterdag 23 Januari

Vandaag lekker rustig aangedaan. Wel optijd opgestaan want we zouden samen ontbijten omdat Kyra vandaag naar huis gaat. Dat was gezellig, zo samen, door de week gebeurd dit bijna nooit omdat Jesse optijd naar zijn werk moet en Kathelijn vroeg wakker is omdat Loki al op half 7 of 7 uur wakker is.

Toen Kathelijn Kyra naar het vliegveld aan het brengen was heb ik Jesse geholpen om op Loki te passen zodat hij het huis een beetje kon poetsen en opruimen, want dat moet natuurlijk ook gebeuren:D.

Zondag 24 Januari

Lekker uitgeslapen vandaag. Mijn kamer weer een beetje op orde gebracht gestofzuigt en lekker rustig aangedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakland

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 24872

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: