Costco the Mega store! - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu Costco the Mega store! - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu

Costco the Mega store!

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 Februari 2010 | Verenigde Staten, Oakland

Maandag 25 Januari

Vandaag weer geskyped met mama! Was weer leuk om haar even te zien en alle verhalen van het koude Nederland te horen.

Daarna zijn we naar Costco geweest. Dat is de groothandel hier. Hier in Amerika kan iedereen gewoon een abbonement nemen op de groothandel en dan kun je daar je grote boodschappen doen zoals wc papier en luiers enzo. Het was niet zo heel ver rijden dus dat was wel fijn. Toen we voor de deur stonden waarschuwde Kathelijn al dat het heel erg groot was, en dat was het zeker! Ze hadden echt gewoon alles, van tv’s en telefoon tot kleren en alles wat je kunt eten en in het huishouden nodig hebt. Voor de mensen die wel eens naar de IKEA gaan, het lijkt een beetje op het magazijn waar je de kasten enzo kunt vinden (net voor de kassa) alleen heb je hier alle soorten in super grote maten van verschillende dingen en niet alleen maar kasten:d. De kapper zit er, de foto afdruk service en je kan daar zelfs je ogen laten meten! Ze hebben echt alles in die winkel! Bijna op elke hoek stond een karretje waar medewerkers nieuwe producten aanboden die we konden proeven, en het was echt super lekker. Ze hadden een soort macaroni met ragou erop, heerlijk! En weetje wat we gevonden hebben? Nutella! Dat hebben ze hier echt nergens, gelukkig hebben we het toch gevonden, I love Nutella! (en Kathelijn trouwens ook:P).

Toen we thuis kwamen moesten we alle boodschappen ook nog naar boven krijgen, en dat is hier een heel karwei. Alles moet met de lift, maar als je niet oplet gaat die al naar boven voor dat jij alles in de lift hebt gezet. Dus eerst alles voor de lift gezet, toen de auto weggezet en toen alles met zijn tweeën snel in de lift gezet, je moet dan steeds op het knopje drukken anders gaat de lift dicht en naar boven, echt heel irritant.

Nadat we alles hadden opgeruimd heb ik met Loki gespeeld en daarna mijn CV gemaakt, ja die had ik al, maar die is gedeleted toen alles van mijn computer werd gehaald, dus moet ik even een nieuwe maken, maar dat is eigenlijk zo gebeurd want ik heb nog niet zoveel gedaan, in ieder geval niet zoveel als Kathelijn:D.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakland

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 24882

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: