Dinsdag 26, Woensdag 27 en Donderdag 28 Januari - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu Dinsdag 26, Woensdag 27 en Donderdag 28 Januari - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu

Dinsdag 26, Woensdag 27 en Donderdag 28 Januari

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

16 Februari 2010 | Verenigde Staten, Oakland

Dinsdag 26 Januari

Vandaag had Kathelijn een meeting, dus heb ik op Loki gepast.

Ik vind het altijd zo leuk om op te passen, lekker samen kleuren, spelen met Nijntje en Ole en torentjes bouwen.

Woensdag 27 Januari

Vanochtend ging de wekker weer vroeg. Had afgesproken dat ik met de kleintjes zou skype vandaag, en dat moet natuurlijk wel een beetje optijd anders liggen ze al in bed.

Het was leuk om ze weer te zien en de verhalen te horen. Chloë die al in het diepe badje zit met zwemles en dat het Rodrèsdag is. Ik hoop dat je een leuke Rodrès dag hebt gehad Rodrès (K). Gelukkig duurt het niet meer zo lang en dan ben ik weer in Nederland, 23 Februari kom ik op schiphol aan, als het goed is om 11 uur.

S’middags hebben we de dingen gedaan die moeten gebeuren in een huishouden en heb ik even met Loki gespeeld terwijl Kathelijn aan haar CV zat te werken. Rond 2 uur kwam er een workman van het complex om naar de sink te kijken (gootsteen), daar zit namelijk een scheur in..

We hadden afgesproken met Margareth voor vanavond, echt super gezellig, het is echt een super aardig mens. Ze had ons gebeld over het eten, en ze had echt een super lekkere pizza meegenomen van Zachary’s Pizza. Echt heerlijk met Spinazie en paddenstoelen. Ook had ze alle foto’s die ze gemaakt had in Disney op een cd’tje gezet, 1 voor mij en 1 voor Kathelijn, en ze had bijna alle foto’s laten afdrukken, waar ik er echt super veel van heb gekregen, echt helemaal geweldig! Het was echt super gezellig, en we hebben ook al afgesproken dat we met zijn allen iets leuks gaan doen vrijdag, en volgende week vrijdag ga ik samen met haar op pad en dan gaan we naar fisherman's wharf, want daar ben ik nog niet geweest en ik wil heel graag naar peir 39 want daar komen de zeehonden altijd op de vlotten liggen, echt super schattig.

Donderdag 28 Januari

Vandaag niet zo veel interesants gedaan.

Ik heb in de middag op Loki gepast toen Kathelijn wat boodschappen moest doen en in de avond ook opgepast, want Kathelijn en Jesse zijn even samen weggeweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakland

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 24881

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: