Maandag 1 Februari en Taco Bell - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu Maandag 1 Februari en Taco Bell - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu

Maandag 1 Februari en Taco Bell

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

19 Februari 2010 | Verenigde Staten, Oakland

Maandag 1 Februari

Vandaag weer op Loki gepast terwijl Kathelijn aan het werk was. In de middag ben ik met hem naar Sofie geweest. Dat is een meisje van 6 maanden die op de eerste verdieping hier in het gebouw woont. Toen het brandalarm de laatste keer af ging had haar moeder gezegd dat we wel een keer langs konden komen als we wilden. Monica was er niet maar haar zus wel, die vond het ook wel leuk om Loki weer eens te zien en we konden wel even komen spelen. Het was wel gezellig en het was leuk om Sofie weer te zien. Ze is zo schattig!

Dinsdag 2 Februari

Vandaag heb ik op Loki gepast toen kathelijn naar de kapper ging. Hij raakte helemaal in paniek toen ze weg ging, hij bleef zo hard huilen dat hij er van moest overgeven, dat was niet echt grappig.... Toen hij weer een beetje rustig was heb ik hem omgekleed en zijn we naar het parkje voor het complex hier gegaan. Best leuk plekje en als het mooi weer is zijn er altijd wel kinderen te vinden die aan het voetballen zijn. Hij vond het helemaal geweldig om buiten te zijn en de bomen te zien en hij begon allemaal rare geluidjes te maken:D.

Toen Kathelijn terug was heb ik voor ons lunch gehaald bij Taco Bell, een Stuffed Buritto with beef en een Chalupa Baja with chicken, echt super lekker! En helemaal niet duur. ( maar wel ongezond:p) Die hebben we heerlijk thuis opgepeuzeld.

Daarna ben ik met Loki en Kathelijn meegeweest om Masha en Anne te ontmoeten in de speeltuin in Berkley. Anna was nog een beetje verkouden dus hebben we ergens buiten afgesproken. Dat was wel gezellig, en ik ben met Loki van de glijbaan af geweest, dit was alleen een beetje een stijle dus het was best wel eng.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakland

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 24873

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: