Naar huis! - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu Naar huis! - Reisverslag uit Oakland, Verenigde Staten van Rebecca - WaarBenJij.nu

Naar huis!

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

22 Februari 2010 | Verenigde Staten, Oakland

Hoi Hoi

Vandaag ga ik op het vliegtuig naar huis, en dan kom ik morgen om 11 uur nederlandse tijd aan op schiphol.

Zoals jullie kunnen zien is mijn blog nog niet helemaal bijgewerkt, maar wees gerust alle avonturen komen er nog op want ik heb netjes mijn dagboekje bijgehouden.

Ik heb zin om naar huis te gaan, familie en vrienden weer te zien, maar ik wil ook graag hier blijven bij mijn andere familie en mijn baby broertje.
Ik zal jullie heel erg missen Kathelijn, Jesse en Loki. I Love you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Oakland

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 24874

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: