Woensdag 3, Donderdag 4 en Vrijdag 5 Februari - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu Woensdag 3, Donderdag 4 en Vrijdag 5 Februari - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu

Woensdag 3, Donderdag 4 en Vrijdag 5 Februari

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

12 Maart 2010 | Nederland, Aarle-Rixtel

Woensdag 3 Februari

-

Donderdag 4 Februari

Vanavond heb ik de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van LOST terug gekeken, want ik moet hem natuurlijk wel eerder hebben gezien dan de mensen in Nederland he:P. Intens begin kan ik je wel vertellen. Daarna nog twee afleveringen van Spangas gekeken, ik moet natuurlijk wel bij blijven :d.

Vrijdag 5 Februari

Toen Loki wakker was zijn we naar Loreine gegaan, van de tweeling.Het was best een stukje rijden, dus we waren al heel voorzichting met de voeding, Loki kan er niet meer zo goed tegen om eten of water te krijgen in de auto, ik geloof dat hij een beetje wagenziek word. Maar toch heeft hij weer overgegeven. Balen….Gelukkig hadden we nieuwe setjes kleren bij ons, we hebben tegenwoordig 2/3 kledingsetjes mee voor de zekerheid.

Bij Loreine was het erg gezellig. We hadden onderweg lunch bij de Taco Bell gehaald, dus die hebben we lekker opgepeuzeld terwijl we Project Runway keken. Loki heeft heerlijk met de tweeling gespeeld en wilde heel graag hetzelfde doen als zij ook deden. Loreine had Banana Nutbread gemaakt, wat erg lekker was, heb gelijk het recept gevraagd dan kan ik hem thuis ook een keer maken, hij was echt super jammy.

Thuis hebben we Loki in bed gedaan en toen Jesse thuis kwam zijn hij en Kathelijn samen weg gegaan en heb ik op Loki gepast.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aarle-Rixtel

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 24871

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: