Pier, Dinsdag 9 Februari en Temescal - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu Pier, Dinsdag 9 Februari en Temescal - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu

Pier, Dinsdag 9 Februari en Temescal

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

02 Mei 2010 | Nederland, Aarle-Rixtel

Maandag 8 Februari

We zijn naar de pier geweest(waarvan ik de naam vergeten ben:P). Het was echt heel mooi!. We konden de Bay Bridge zien en San Francisco, en als we heel goed keken ook de Golden Gate Bridge.Het was niet heel helder, vandaar dat we niet alles konden zien. Loki was gefacineerd door de meeuw die op het hek zat, en we hebben een echte pelikaan gezien! Die zijn echt groot! Ik vond het echt een heel mooi stukje natuur, allemaal bomen, aan de rand van het water waren allemaal rotblokken, en natuurlijk niet te vergeten, waar ik zo gek op ben, golven die op de rotsen botsten.Echt heel mooi. Het waaide wel stevig waardoor we na een tijdje echt heel koud werden, dus toen zijn we weer terug gelopen naar ‘het vaste land’. Daar zijn we nog even naar de speeltuin geweest en ben ik met Loki van de glijbaan afgeweest. Natuurlijk heeft Loki ook nog even geschommeld.

Toen we net in de Auto zaten begon het te regenen, dus hebben we Jesse gebeld of we hem even moesten ophalen van zijn werk, was daar vlakbij, en dat vond hij toch wel fijn, dus zijn we daar naartoe gegaan. Even naar binnen om hallo te zeggen, hele aardige mensen collega’s heeft Jesse, en toen snel naar de auto gerend.

Dinsdag 9 Februari

Vandaag zou ik misschien naar Alcatraz gaan dus ik was vroeg opgestaan, maar het is niet doorgegaan want het zou vandaag veel gaan regenen en dan is het niet echt leuk om eerst met de boot en dan op een eiland rond te lopen in de regen. Dus heb ik vandaag lekker rustig aangedaan en besloten om donderdag te gaan, want dan is het volgens de weervoorspelling wel mooi weer.
Vanavond heb ik op Loki gepast toen Kathelijn en Jesse op een date gingen. Loki was na het tekenen heel erg moe dus heb met hem gegeten en hem in bed gelegd.

Woensdag 10 Februari

Vandaag zijn we naar Temescal geweest.

We zouden eigenlijk naar een ander park gaan maar we kwamen er halverwege achter dat alle wegen die daarnaartoe leiden waren afgesloten, echt heel raar. Ze waren nu opeens eigendom geworden van de mensen die daar in die huizen woonde, en dus mochten we er niet door. Dus toen zijn we naar temescal gegaan. Een heel leuk parkje. Er was een meertje waar we helemaal omheen konden lopen, wel een beetje een smal paadje met modder, dus het was niet zo handig met de kleine kinderwagen, maar we zijn er gekomen. Halverwege hebben we gepicknickd. We hadden boterhammen, zelfgemaakt door Jesse en met pindakaas en pasta, en mandarijntjes meegenomen. Loki vond de boterhammen echt super lekker en heeft een paar keer een flink stuk gehad(met pasta:P), hij had ook nog een mandarijntje geproefd, maar dat vond hij toch niet zo geslaagd. Ik heb nog even foto’s gemaakt van een schoolbus die daar op de parkeerplaats geparkeerd stond en toen zijn we verder gelopen. Ik vind het zo geweldig dat er hier eekhoorntjes rondlopen, die zie je echt overal, echt super leuk.

Op de terugweg kwamen we echt langs super grote huizen, en we zijn echt heel veel ranches tegengekomen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aarle-Rixtel

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 24884

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: