Fishermans Warf Tour - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu Fishermans Warf Tour - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu

Fishermans Warf Tour

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

18 Juli 2010 | Nederland, Aarle-Rixtel

Vrijdag 12 Februari

Vandaag gaan we de hele dag op pad met Margareth! Ik heb er echt heel veel zin in.

We (Kathelijn, Loki en ik) mochten zelf kiezen waar we allemaal naar toe wilden. Margareth heeft heel veel dingen opgenoemd en hebben we gekozen voor de Fishermans Warf Tour met als gids… Margareth! Het was echt super gezellig. We zijn als eerste naar twins peak gereden, vanaf daar heb je echt een super mooi uitzicht over San Francisco. Ik heb heel veel foto’s gemaakt.

Daarna gingen we met de auto terug naar San Francisco. We stopten bij de baai, ik weet niet meer hoe het daar heet, en toen hebben Margareth en ik nog een paar leuke foto’s gemaakt, ook die ene waar ik Alcatraz op mijn hoofd heb staan:D. Margareth heeft ook nog een foto van mij gemaakt met Girardelli op mijn hoofd:P.

We hebben bij Girardelli ice cream gegeten, Echt Gewelidg lekker!! We mochten van Margareth zelf kiezen welke we wilden, dus na lang op de kaart te hebben gekeken heb ik er een gekozen, en wel de banana split. Die zag er zo lekker uit, met banaan en een bolletje vanille, aardbeien en chocolade ijs en een kers bovenop dat ik die wel moest nemen. Hij was super groot en super lekker! Loki heeft ook een beetje ijs gegeten, wel grappig want hij eet bijna niks door z’n mond, maar ijs wel:D. We hebben allemaal heerlijk zitten smullen! Daarna hebben we nog gekeken bij de chocolade machine. Bij Girardelli maakten ze vroeger de chocolade zelf, dus nu kun je kijken hoe dat vroeger ging.

Toen we allemaal uitgekeken waren gingen we op weg naar pier 39, dat is de pier die bekend is om de sea lions die daar altijd terugkomen. Jammer genoeg waren er niet heel veel sea lions. Toen ik er net was stond er ook iets in de krant over dat de sea lions langzaam aan weg gingen, op weg naar een ander gebied. Maar gelukkig waren er nog wel een paar die we konden zien. Het was wel lief om te zien, want ze lagen allemaal tegen elkaar en soms hoorden je ook dat ze elkaar riepen.

Na de Sea Lions gingen we op de pier kijken, dit was echt een klein paradijsje. Er stond een draaimolen, en er waren allemaal winkeltjes waaronder een kleine candystore!! Oh ik ben echt helemaal verliefd op die kleine winkeltjes. Er waren ook een heleboel souvenir winkeltjes waar dingen van de pier kon kopen en er was een klein terrasje.

We hebben ook nog even geparkeerd om foto’s te maken van een heel mooi oud gebouw (zie foto), ook hier weet ik de nama niet meer van, maar dat zal ik nog wel even navragen.

Toen we terug reden ben ik gauw nog even uit de auto gesprongen om een foto te maken van het fishermans warf teken zodat ik die ook op de foto had. Op weg naar huis zijn we nog even langs de burrito winkel (sorry weet niet meer hoe zoiets heet) gereden en daar hebben Kathelijn en Ik burrito's voor ons allemaal gehaald. Het was de eerste keer dat ik iets ging bestellen, het was alleen heel lastig omdat die vrouw die ons hielp helemaal niet luisterde, dus toen heeft Kathelijn het maar overgenomen.

Thuis hebben we heerlijk gegeten en hebben we nog nagekletst over deze geweldige dag.

Het was echt een super leuke dag, Thanks Margareth!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aarle-Rixtel

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 24876

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: