Berkley University - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu Berkley University - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu

Berkley University

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

18 Juli 2010 | Nederland, Aarle-Rixtel

Zaterdag 13 Februari

Vandaag zijn we met zijn allen naar de Campus geweest! Het was echt super gezellig,en ik vond de universiteits gebouwen erg mooi.

Toen we de auto hadden geparkeerd hebben we onze lunch gehaalt bij het cafe’tje waar Kathelijn en ik voor mijn verjaardag hebben gelunched. Ik had een broodje en Kathelijn en Jesse hadden een salade. Kathelijn en ik zijn alvast naar de campus gegaan terwijl Jesse nog even iets ging doen. Toen we daar aankwamen was er een dansles bezig. Kathelijn vertelde dat er elk weekend danslessen worden gehouden en iedereen kan gewoon meedoen. Het was leuk om te zien, want alle dansen leken een beetje op de wat oudere dansen die je in oude films ziet. Er was alleen wel iets dat ons opviel, we zagen allemaal ‘te jonge kinderen’ voor de universiteit rondlopen, en dat was toch best een beetje raar. Toen we doorliepen kwamen we langs de bibliotheek, en een klein fontijntje, en allemaal super mooie oude gebouwen. Zo liepen we een rondje over het terrein tot we in een soort klein bosje waren. Daar bleven we even zitten en Kathelijn belde Jesse even om te vragen of die er al aan kwam. Toen moesten we even een stukje terug omdat Jesse graag op het gras bij een van de gebouwen wilde zitten. Toen we er waren gingen we lekker zitten, we hadden een dekentje en speelgoed meegenomen dus Loki kon lekker spelen. Hij heeft het niet zo op gras. Het was gezellig om zo met zijn vieren te picknicken. Toen we daar zaten kwamen we erachter waarom het zo druk was, er was een debat wedstrijd voor high school leerlingen. Dat vertelde de meiden die aan ons kwamen vragen of we een foto van ze wilden maken, ze kwamen hier niet vandaan. We zaten heerlijk in de zon en toen we allemaal ons broodje op hadden zijn we nog even blijven zitten.

Daarna zijn we verder gelopen en hebben Kathelijn en Jesse mij de rest van het terrein laten zien. Echt heel mooi. En er zitten super veel eekhoorntjes!! Echt heel schattig! Jammer genoeg mochten we niet bij de bibliotheek naar binnen, dat mogen alleen studenten, want na de verhalen die ze me vertelden was en ben ik nog steeds heel er benieuwd naar hoe het er daar binnen uit ziet en de boekenplanken die kunnen verschuiven. Het huis van de directeur was ook echt gigantisch groot met een behoorlijke tuin erbij. En toen we verder liepen zagen we een auto staan, daar zat een bewaker in. Toen we door een soort parkje kwamen stond daar een super leuke oude kromme holle boom, daar hebben we van ons allemaal foto’s gemaakt. En ik heb ook echt heel veel foto’s gemaakt van de eekhoortjes, ze zijn zo schattig!!

Toen we terug naar de auto liepen kwamen we een voetbal wedstrijd tegen. Niet footbal maar voetbal, zoals ze het in Nederland enzo spelen. Dat was wel grappig want die heb ik in de tijd dat ik hier was nog niet gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aarle-Rixtel

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24884

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: