Babysitten - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu Babysitten - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rebecca - WaarBenJij.nu

Babysitten

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

18 Juli 2010 | Nederland, Aarle-Rixtel

Zondag 14 Februari

Vandaag heb ik opgepast op Milo en Maddy.

Wat eerst even gezegd moet worden is dat ze een gewelidg mooi huis hebben, een sprookjeshuis! Ik was best zenuwachtig, het is toch wat anders dan op Nederlandse kinderen passen. We hebben even gekletst en toen zijn Kathelijn en hun ouders weggegaan.

Het zijn echt schatjes! Op sommige momenten was het erg moeilijk om ze te begrijpen omdat ze nog niet zo goed praten, maar gelukkig gebruikten ze gebarentaal als ze wilden eten of drinken, en dan kan ik tegenwoordig ook:D, dus dat was best handig. De middag ging best snel voorbij, lekker boekjes gelezen, met het paard gespeelt, luiers verschoont, ja.. dat moet ook gebeuren, en natuurlijk nog meer boekjes gelezen. Op het laatst was het een beetje lastig want ik zat met 2 huilende kinderen op schoot omdat ze allebei naar mama wilden, en ik kan je vertellen dat dat toch wel even zwaar word als je twee tegelijk moet optillen. Gelukkig kwamen hun mama en Daddy snel daarna thuis en waren ze weer helemaal gelukkig.

Maddy en haar Daddy hebben mij naar huis gebracht. Gelukkig kon ik deze keer de trap wel in één keer vinden en keek de bewaker me niet raar aan. Toen ik de deur open deed zat daar een andere kleine deugniet die al op me zat te wachten:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aarle-Rixtel

Rebecca

14 December ga ik voor 10 weken naar Amerika. In die 10 weken logeer ik bij mijn Oom en Tante en hun zoontje in Oakland. Ik ga vooral vakantie vieren, de cultuur leren kennen en heel erg genieten.

Actief sinds 29 Nov. 2009
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 24879

Voorgaande reizen:

14 December 2009 - 23 Februari 2010

Rebecca goes America

Landen bezocht: